Praktiske oplysninger

Frederiksberg Aftenskolen er opstået med afsæt i Kursustrappen Frederiksberg, der er en daghøjskole med dybe rødder på Frederiksberg.

Aftenskolen er en selvstændig forening - under folkeoplysningsloven - og vi modtager tilskud fra Frederiksberg kommune til de aktiviteter der udbydes. Herudover er der et deltagergebyr, der kan variere alt efter kursets indhold og deltagerantal.

Frederiksberg Aftenskolen er åben for alle. Der er nogle vanskelige adgangsveje i vores bygninger, såfremt man er kørestolsbruger. Derfor ring og hør om adgangsforholdene for dit kursus.

Vores administration og kontor varetages af Kursustrappen Frederiksberg, beliggende på Kong Georgs Vej 11, 2000 Frederiksberg. Du kan komme i kontakt med os via mail: [email protected] - eller på tlf.: 3811 2100.

Andre praktiske oplysninger der kan være relevante for dig - kan ses HER

Frederiksberg Aftenskolen
Kong Georgs Vej 11